Նախագիծ

Նախագծի մասնակիցներ՝ 4-րդ, 5-րդ դասարանցիներ

Նախագծի մասին՝

Առաջադրանքների բաժնի (рубрика) հղումը-https://jasminpetrosyan.edublogs.org/category/%d5%b4%d5%a1%d5%a9%d5%a5%d5%b4%d5%a1%d5%bf%d5%ab%d5%af%d5%a1/

Քանի՞ հատ ֆլեշմոբի է մասնակցել առաջին ուսումնական շրջանում (ընդհանուր եղել է 3 հատ՝ սեպտեմբեր, հոկտեմբեր, նոյեմբեր)- Ես  մասնակցե եմ երկու  ֆլեշմոբի:

Մաթեմատիկական առարկայից քանի՞ միավոր է գնահատում սովորողը ինքն իրեն (1-10 միավոր)- Ես ինքնս ինձ գնահատում եմ ութ:

Փոքրիկ պատում առաջին ուսումանական շրջանի մաթեմատիկայից ուսումնասիրած թեմաների մասին — Բարև Ձեզ ես Ժասմին Պետրոսյանն եմ : Մեզ ամբողջ ուսումնական շրջանի ամանակ մեզ դասավանդել է Սմբատ Պետրոսյանն: Նա շատ լավ ուսիցիչ է մենք նրան շատ ենք սիրում: Ընկեր Սմբատը մեզ սովորեցրել է Բատիկով բաժանարար,  Գործողությունի կատարման կարգը արտահայտության արժեքը հասվել և  այդպիսի տարբեր բաներ:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *