Դիջիթեք 2024

Դիջիթեքյան բովանդակային ուղղությունները 6-րդ դասարանների համար

  1. Իմ ուսումնական բլոգը․ ո՞ր հարթակն է ընտրվել, ինչո՞ւ Իմ բլոգը բացված է Edublogs հարթակում։ Ես դեռևս դժվարություններ չեմ ունեցել օգտագործման ընթացքում։

 

2.Ի՞նչ համակարգչային ծրագրերի է տիրապետում

Ես տիրապետում եմ Word , Canva,  Power paint, Paint, Cap Cut , Video Show ծրագրերի։ Այդ ծրագրերով ես կարողանում եմ պատրաստել վիդիոներ և Logo-ներ։ Ինձ դուր են  գալիս այդ ծրագրերը ,որովհետև ես ապագայում ուզում եմ դառնալ դիզայներ։ Ինձ Canva ծրագիրը առաջարկել է իմ մորաքույրը , որովհետև նա զբաղվում է Logo-ների դիզայնով։  Իմ պատրաստած նյութը կարող եք տեսնել այստեղ։

 

 

3. Ո՞ր համակարգչային ծրագիրն է առավել շատ օգտագործում և ինչու՞

Ես ամենաշատը օգտագործում եմ Cap Cut ծրագիրը , որովհետև իմ բոլոր ճամփորդությունների հաշվետվությունները անում եմ Cap Cut-ի օգնությամբ։

 

4.Ի՞նչ համակարգչային ծրագիր է սովորել դպրոցում կամ դպրոցից դուրս (ո՞ր ուսումնական կենտրոնում)

Դպրոցում ես ծանոթացա Cap Cut և Video Show ծրագրերին։

5. Սովորող -սովորեցնող ի՞նչ նախագծերի է մասնակցել, իր սովորած ծրագիրը ինչպե՞ս է կիրառում դասապրոցեսում

Ես չեմ մասնակցել ոչ մի նախագծի ,բայց այս տարի անպայման կմասնակցեմ։

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *